Nabila Razali - Cemburu

Nabila Razali - Cemburu - Hallo sahabat Musik Lirik , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nabila Razali - Cemburu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Print Lyrics, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nabila Razali - Cemburu
link : Nabila Razali - Cemburu

Baca juga


Nabila Razali - Cemburu

Nabila Razali - Cemburu


Nabila Razali - Cemburu

Tah apa yang ku rasa
Setelah datang dia
Waktu kau dan aku

Dia memandang manja
Tiada berkelip mata
Jadi panas hatiku

Benar aku selalu cemburu
Kerana dia selalu
Cuba tuk menggodamu

Usah kau toleh dia kembali
Kerana aku di depan kamu
Jangan kau cuba untuk dekati
Kerna duniamu kan ada aku
Cemburu

Dengan gaya mengada
Dia datang menyapa
Aku perhatikan saja

Dia terlalu mencuba
Tapi aku percaya
Engkau selalu setia

Benar aku selalu cemburu
Kerana dia selalu
Cuba tuk menggodamu

Usah kau toleh dia kembali
Kerana aku di depan kamu
Jangan kau cuba untuk dekati
Kerna duniamu kan ada aku

Jangan engkau pernah terlupa
Semua janji kita

Usah kau toleh dia kembali
Kerana aku di depan kamu
Jangan kau cuba untuk dekati
Kerna duniamu kan ada aku

Jangan kau cuba untuk mendekatinya
Kerana aku
Kerana aku
Cemburu

Kerana aku
Kerana Aku
Cemburu

Lagu & Lirik: Hael & Ezra Kong

Note : This blog does not provide a download link Nabila Razali - Cemburump3.


Demikianlah Artikel Nabila Razali - Cemburu

Sekianlah artikel Nabila Razali - Cemburu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nabila Razali - Cemburu dengan alamat link http://conniegardner.blogspot.com/2016/04/nabila-razali-cemburu.html