Selfy - Вишиваночка

Selfy - Вишиваночка - Hallo sahabat Musik Lirik , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Selfy - Вишиваночка, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Russian Pop, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Selfy - Вишиваночка
link : Selfy - Вишиваночка

Baca juga


Selfy - Вишиваночка

Selfy - Вишиваночка


Вишивала вишиванку аж до самого світанку
І не їла і не спала вишивала
Но як тільки сонце зійде
Вдень до мене милий прийде
Вишиваночку надіне мій єдиний

Вишиваночка вишиваночка
Подивись яка файна панночка
Я тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила
Вишиваночка вишиваночка
Я кохана твоя не коханночка
Що тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила

Вишиванку вишивала
Бо так ніжно покохала
Не кохала так нікого я до нього
Моє сяє вишивання візерунками кохання
Мов гарячі поцілунки візерунки

Вишиваночка вишиваночка
Подивись яка файна панночка
Я тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила
Вишиваночка вишиваночка
Я кохана твоя не коханночка
Що тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила

Вишиваночка вишиваночка
Подивись яка файна панночка
Я тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила
Вишиваночка вишиваночка
Я кохана твоя не коханночка
Що тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила

Вишиваночка вишиваночка
Подивись яка файна панночка
Я тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила
Вишиваночка вишиваночка
Я кохана твоя не коханночка
Що тобі своє серце лишила
Вишиваночку тобі вишила


Note : This blog does not provide a download link Selfy - Вишиваночкаmp3.


Demikianlah Artikel Selfy - Вишиваночка

Sekianlah artikel Selfy - Вишиваночка kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Selfy - Вишиваночка dengan alamat link http://conniegardner.blogspot.com/2016/07/selfy_4.html