Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu

Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu - Hallo sahabat Musik Lirik , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Print Lyrics, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu
link : Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu

Baca juga


Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu

Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu


Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu

Mungkin ini yang terakhir
Kau dengar dariku
Kerna penipuan ini
Yang kau bilang cinta

Terlalu banyak mengerti
Dan aku sedari
Kecurangan membunuhku

Aku bisa hidup sendiri
Tanpa kamu hidupku bahagia

Aku pernah cuba percayakanmu
Cuba percayakanmu
Aku pernah cuba percayakanmu
Cuba percayakanmu

Ternyata engkau selalu
Berdusta denganku
Pinta apa yang kau mahu
Dengan tipu daya

Kau membohongi diriku
Dengan cinta palsu
Keegoan membunuhmu

Aku bisa hidup sendiri
Tanpa kamu hidupku bahagia

Aku pernah cuba percayakanmu
Cuba percayakanmu
Aku pernah cuba percayakanmu
Cuba percayakanmu

Mungkin suatu hari nanti owwww wooo
Kau sedar aku takkan menunggu
Kau untuk berubah

Aku pernah cuba percayakanmu
Cuba percayakanmu
Aku pernah cuba percayakanmu
Cuba percayakanmu

Aku pernah cuba percayakanmu
Cuba percayakanmu
Kamu pernah cuba perdayakanku
Cuba perdayakanku

Lagu & Lirik: DJ Fuzz

Note : This blog does not provide a download link Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmump3.


Demikianlah Artikel Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu

Sekianlah artikel Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ainan Tasneem - Cuba Percayakanmu dengan alamat link http://conniegardner.blogspot.com/2016/05/ainan-tasneem-cuba-percayakanmu.html